کفسابی

کف سابی - کفسابی

کفسابی

کف سابی - کفسابی

مشکلات مختلف خدمت سربازی اجباری

خدمت وظیفه 100 سال در: چگونه کار نام نویسی در 2016 مجبور؟ خدمت اجباری دو مرد برای جنگ جهانی اول تحت معاینه پزشکی در Marylebone مدرسه دستور زبان، اعتبار لندن به ارتش بریتانیا خدمت: GETTY امروز (27 ژانویه 2016) نشانه یک صد سال از دولت هربرت ASQUITH را قانون خدمات نظامی 1916 به تصویب رسید و خدمت سربازی به جزایر بریتانیا معرفی شده است. و، اگر چه آخرین پاسخ تا حال حاضر بیش از 55 سال پیش رخ داده است، 43 درصد از مردم هنوز هم توافق می کنید که نام نویسی اجباری می شود یک ایده خوب در زمان مشکل.  

مشکلات خدمت سربازی اجباری

مشکلات خدمت سربازی در طی این تحقیق برای آینده رمان جنگ جهانی اول او، گناهان سربازان، نویسنده SJ هاردمن لی یک نظرسنجی در مورد نگرش مدرن به خدمت سربازی انجام شده است. او از پاسخ دهندگان خواسته یک سری از سوالات در مورد آنها چگونه واکنش نشان می دهند اگر قانون دوباره به راه افتادند - و کشف کرد که با وجود سطح شگفت آور از مثبت، تغییرات اجتماعی خدمت سربازی در عصر مدرن عملا غیر ممکن است ارائه کرده اند.

 "من فکر می کنم خدمت سربازی در سال 2016 خواهد بود که با مقاومت بیش از 100 سال پیش بود ملاقات کرد، می گوید:" هاردمن لی، "با این حال، در طول تاریخ برخی از مقاومت در زمان جنگ جهانی اول نیز وجود دارد. اما با گذشت زمان، مردان به رسمیت شناخته شده اندام از وضعیت خود - ضرورت خدمت وظیفه عمومی - و من فکر می کنم که احتمالا دوباره اتفاق می افتد ".

سربازان قدیمی 44 درصد از تمام سربازان انگلیسی در طول WW1 اعتبار به خدمت شد: ALAMY نظرسنجی هاردمن لی می خواست یک مقطع از جامعه یا نه آنها فکر غیرنظامیان امروز بهتر خواهد بود ذهنی آماده برای خدمت سربازی از کسانی که یک قرن پیش. شصت و نه درصد معتقد بودند که آنها را نمی خواهد.  "صد سال پیش ما انتظار می رود تا نه عواطف و احساسات را به حساب، می گوید:" هاردمن لی، توجیه منطقی پاسخ. "هنگام تصمیم گیری مانند این، ما به سادگی آنچه مورد نیاز بود.  "امروزه، ما به طور مداوم در تصمیم گیری قبل از مداقه قرار، در طی و بعد از ما آنها را. جالب است به این سوال در انتزاعی در برخواهد داشت، اما آن چیز دیگری را به طور کامل اگر آن را در واقع اتفاق افتاده است. و در حالی که وجود دارد بدون شک خواهد بود مخالفت اولیه، هنگامی که فشار به آمد پرتاب ما به احتمال زیاد تغییر عقاید ما، مانند مردان از سال 1916. "

با این حال، هاردمن لی هشدار می دهد، حتی اگر جمعیت حمایت از بازگشت خدمت سربازی، مشکلات لجستیکی به زودی بوجود می آیند که غیرنظامیان آغاز شده به نام است.  "یک سوال جالب که در طول این بحث به وجود آمد این بود که آیا زنان خواهد بود لازم به conscribe اگر قانون دوباره به راه افتادند، می گوید:" هاردمن لی. "نقش زن 100 سال پیش خیلی رسمی تر بود، اما بار تغییر کرده است. زنان در حال حاضر در نیروهای مسلح خدمت می کنند، بنابراین اگر خدمت سربازی در آمد، باید آنها را به نام؟" این، یکی دیگر از سوالات نویسنده مطرح، پاسخهای گوناگونی در میان شرکت کنندگان در نظرسنجی. در حالی که 57 درصد از پاسخ دهندگان جواب که "بله"، زنان باید به خدمت شود، یک قابل توجه 43 درصد فکر در غیر این صورت. "زنان کمتر تهاجمی هستند"، و فرانک "آنها تعلق ندارد" و "زنان مشاغلی که بسیار ارزشمند خواهد بود در مقابل خانه دارند" در میان پاسخ های ناشناس به مسئله جنسیت بود.

خدمت سربازی

ارتش زنان در ارتش: اگر خدمت سربازی دوباره به راه افتادند، باید به زنان می شود به نام تا؟ اعتبار: مت کاردی / گتی ایماژ و مرد / زن تقسیم نظامی اس اس به یک مشکل گسترده تر - که از کودکان. در حالی که خدمت سربازی از جنگ جهانی اول در ابتدا به مردان بدون فرزند محدود شده بود، تجدید نظر به قانون این تغییر، و پدران در سراسر کشور مجبور به کمک طلب کردن. بنابراین، در دورانی که در آن مردان و زنان امکان پذیر می تواند به خدمت می شود، که می شود سمت چپ بعد از بچه ها را به نگاه می کنید؟ بسیاری از پاسخ دهندگان نشان می دهد که یکی از والدین از پاسخ تا معاف است، اما در جهان از افزایش برابری، چگونه این تصمیم گیری بدون جذب اتهامات تبعیض جنسیتی ساخته شده است؟  «تغییرات بسیاری در جامعه شده اند وجود دارد،" ارائه می دهد هاردمن لی، "بنابراین اگر ما قانون آورده، من فکر می کنم که ما باید به آن رسیدگی عملی و این به معنی مقابله با مشکلات متعدد - یکی دیگر از آن تعدادی از تک است پدر و مادر در بریتانیا امروز.

 "تنها پدر و مادر یک موقعیت اجتماعی است که واقعا وجود ندارد 100 سال پیش، به طوری که، همراه با مسائل جنسیتی و مراقبت از کودکان، یک مشکل بیشتر با معرفی مجدد خدمت سربازی در حال حاضر بود. . "موضوع دیگر، البته، می افزاید:" نویسنده "، می تواند سن به طور کلی در خدمت سربازی از جنگ جهانی اول در نهایت مرز سن بالایی آن به 51 نقل مکان کرد - بعد از سه تغییر به قانون اما هنگامی که ما مردم نظرسنجی، بیشتر این باور بودند که بالا. محدودیت سنی امروز باید 45 - من یکی از چند نادر است که اعتقاد بر این باید مسن تر بود. گالیپولی هاردمن لی می کند جنگ های آینده را باور نمی کند خواهد شد در همان راه مبارزه، به این معنی مردان مسن تر می تواند در نقش های غیر فیزیکی اعتبار خدمت: چاپ COLLECTOR / میراث

خدمت سربازی اجباری

 "از آنجا که اگر 51 یک قرن پیش بود، حتما باید آن را بالاتر در حال حاضر است. پنجاه و یک در حال حاضر از لحاظ جسمی بسیار متفاوت به 51 در سال 1916، و انتظار می رود مردان مدرن به شکل بهتر باشد برای دیگر. حتی اگر مردان مسن تر بودند از لحاظ جسمی نمی قادر، ما باید به در چگونه جنگ خود می شود متفاوت است. جهان تغییر کرده است، و در نتیجه نیروی انسانی مورد نیاز و وظایف ممکن است از کسانی که از جنگ جهانی اول متفاوت است. " هاردمن لی به وضوح معتقد است که، با توجه به افزایش تقریبا 30 ساله در امید به زندگی بریتانیا در طی قرن گذشته، ما یک استخر بطور قابل توجهی بزرگتر از سربازان آینده نگر که از آن به کارکنان نیروهای مسلح ما داشته باشد. و، به عنوان جنگ در حال مبارزه در میدان جنگ بیشتر و بیشتر، این سربازان قدیمی تر می تواند به خدمت پایانه های کامپیوتر، خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین شناسایی و یا پر کردن نقش غیر فیزیکی دیگر که در درگیری های اوایل قرن 20 وجود نداشت.

اما فقط به عنوان تاکتیک های نظامی و رویکرد ما در طول این دوره از قرن گذشته تغییر کرده است، به طوری که نگرش عموم مردم - چیزی نویسنده رسمیت می شناسد.  "اجتماعی، ما در حال حاضر بسیار کمتر احترام به مجلس می گوید:" هاردمن لی. "بنابراین آن را در زمینه خدمت سربازی بستگی دارد، اما من فکر می کنم ما می تواند بسیار کمتر احتمال دارد به لزوما تصمیم دولت را به قانون در بپذیرید. مجلس معترض و فعال از یک صد سال پیش اعتباری هستند، بطور قابل توجهی بیشتر آوازی امروز: ALAMY  "با این حال، اگر خدمت سربازی را انجام داد بازگشت - و من فکر می کنم آن را باید جنگ جهانی سوم قبل از آن - من تصور آن را به مقدار زیادی بیشتر شبیه پیش نویس خدمت سربازی که ایالات متحده در طول جنگ ویتنام استفاده می شود اما نمی توانم خدمت وظیفه عمومی بریتانیا پذیرش برای هر چیزی اما رویداد زمین شناسی را ببینید.

 "از آنجا که شما باید به یاد داشته باشید،" او می افزاید: "خدمت سربازی تنها در 18 ماه به جنگ جهانی اول آورده شد - یک درگیری خیلی ناامید جهان - به موجب آن سه میلیون مرد در حال حاضر داوطلب شده بود فشار همسالان در جامعه زیادی به کار با خدمت سربازی بود کار کردن." و در حالی که جنگ، ساختار اجتماعی و احترام خود را به دولت داشته اند و تمام چند تغییرات قابل توجه در طول دوره از صد سال گذشته دستخوش، هاردمن لی هنوز هم معتقد است که - با وجود نتایج بررسی نشان می دهد در غیر این صورت - که اگر خدمت وظیفه دوباره به راه افتادند، ما را در نهایت، در کمال حسرت، به جنگ بروید. "پنجاه و هفت درصد از پاسخ دهندگان گفته است که آنها را اعمال مجدد خدمت سربازی اعتراض،" نتیجه گیری نویسنده، "اما من شک دارم که نظرات خود را تغییر خواهد کرد که آن را به وضعیت واقعی آمد و، به عنوان مورد یک قرن پیش امروز بود، آنها به ضرورت تصمیم را قبول، ما را مجبور به کار کردن مشکلات لجستیکی، و خدمت سربازی خواهد گشت. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.