کفسابی

کف سابی - کفسابی

کفسابی

کف سابی - کفسابی

اثر بسیار بد محتوای کپی بر سئو سایت - کپی نکنیم !

سئو زیادی در طول چند سال گذشته تغییر کرده است به عنوان گوگل عمل گرفته است برای سرکوب شیوه های سئو اسپم. یکی از چیزهایی که گوگل واقعا بعد از در سایت های با کیفیت پایین (که برای تولید درآمد آگهی و یا به عنوان بخشی از یک شبکه به درایو لینک به سایت های دیگر ایجاد شد) رفت محتوای کپی بود.


در حالی که این سرکوب تشویق جستجوگرها به شروع به حرکت به سمت ایجاد محتوای منحصر به فرد با کیفیت بالا، آن را نیز تولید یک افسانه جدید ...  که خارج از سایت مطالب کپی بد برای سئو است. اگر شما با موفقیت ارتقا به هر وب سایت، پس از آن یکی از چیزهایی که شما احتمالا متوجه شده ام این است که شما تر و طبیعی تر لینک از حتی بدون نیاز به آنها را بخواهم.

  

و یکی از بهترین راه ها برای قرار گرفتن در معرض بیشتر از محتوای شما در حال ایجاد است که از طریق پیوند. است بدون متشکرم کپی مجازات محتوا وجود دارد مت کاتز از گوگل گفته است که در آن هیچ متشکرم کپی مجازات محتوا وجود دارد و این مقاله به برخی از توضیح نحوه رفتار گوگل مطالب کپی خارج: مت کاتز گوگل: مطالب کپی به شما صدمه دیده است، مگر اینکه آن را هرزنامهمانند است در واقع، مت همچنین گفت که 25-30٪ از وب مطالب کپی است و شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن اگر شما به اسپم تلاش نیست. اگر چه یک پنالتی وجود ندارد، هنوز هم بسیاری از مدیران سایت ترس از دست دادن ترافیک وب سایت از مطالب کپی متشکرم. اگر شما هنوز هم در مورد کل متشکرم چیزی محتوای کپی نگران هستید، به بررسی دقیق تر در این 9 کسب و کار و چگونه آنها رشد خود را از طریق پیوند محتوا شتاب.

تاثیر کپی بر سئو چیست ؟

اگر شما یک حرفه ای یا محتوای بازاریاب رسانه های اجتماعی، و سپس سایت گروه خورشید در مقاله تاثیر کپی بر سئو شما احتمالا از بافر شنیده می شود. آنها یک کسب و کار چند میلیون دلاری از بازاریابی محتوا رشد کرده ام و یکی از نمونه های شناخته شده ترین بازاریابی محتوا خوب انجام داده درست است.

لئو ویدریچ، یکی از بنیانگذاران بافر، آیا 50 پست مهمان برای شروع ساخت مخاطبان بافر است. با این حال، به عنوان بافر بزرگ، آنها را از ارسال مهمان به پیوند نقل مکان کرد. این پست در وبلاگ خود می رود به یک مقدار خوبی از جزئیات در مورد آنها چگونه قادر به رشد موثر تر توسط کپی کردن مطالب محتوای خود را بر روی وب سایت های دیگر عبارت بودند از: چگونه تبدیل به یک مقاله نویس: راهنمای نهایی به ارسال های میهمان و پیوند آیا کپی کردن مطالب محتوا بر روی سایت های رسانه های دیگر صدمه دیده ترافیک موتور جستجو خود را؟ در نظرات زیر این مقاله، لئو متصل یک تصویر تجزیه و تحلیل ترافیک ترافیک جستجوگرها خود را.

همانطور که می بینید، ترافیک سئو بافر ادامه داد با وجود تکثیر محتوای خود را بر روی سایت های دیگر به افزایش است. بسیاری از موفقیت با بازاریابی محتوا به دست آورده است و به خصوص به خوبی در فضای PPC شناخته شده است. موتورهای جستجو درایو بسیاری از ترافیک به وبلاگ خود را، اما لری همچنین با استفاده از پیوند برای افزایش دسترسی به محتوای خود. برای مثال، این مقاله در ابتدا در بازاریابی استاد منتشر شد: این شش معیارهای بازاریابی احمق نیاز به مرگ سپس بر روی لینک های سندیکایی:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.