کفسابی

کف سابی - کفسابی

کفسابی

کف سابی - کفسابی

خدمات کفسابی چیست و به چه صورتی انجام میگردد ؟

مانند کاشی های سنگی و سنگ مرمر، کفسابی کاشی گرانیت باید با مواد شوینده خفیف که کف سابی خنثی است تمیز شود. تمیز کننده خشن ممکن است رگه ها کفسابی یا تغییر رنگ بر روی کاشی را ترک کند. همچنین ممکن است بخواهید کف گرانیت جلا را بپوشید تا آن را براق سنگسابی ساب سنگ و پاک کنید.

  

نحوه اجرای صحیح کفسابی

کفسابی کاشی انعطاف پذیر ساخته شده از مواد مانند مشمع کف اتاق، کف سابی ، چوب پنبه و لاستیک، یک گزینه عالی است اگر شما می خواهید سطح که آسان است بر روی پاها ساب سنگ و نیاز به تعمیر و نگهداری حداقل. در اینجا چند نکته در مورد تمیز کردن کف کاشی انعطاف پذیر سنگسابی در نظر بگیرید.

کفسابی سنگ سابی


سنگسابی سنگ کف ساختمان: این نوع کفپوش فوق العاده انعطاف پذیر نیز برای نگهداری آسان است. به سادگی با جوشاندن یا جارو کردن باقی مانده و شستشو با محلول تمیز کردن کفسابی کف سابی یا آب و سرکه. ساب سنگ هرگز از پاک کننده ساینده یا ابزار تمیز کردن کفسابی بر روی وینیل استفاده نکنید؛ سطح آن را خراشیده خواهد سنگسابی کرد.

کفسابی کاشی مشمع کف اتاق: اگرچه اغلب برای کفپوش وینیل کف سابی اشتباه است، ساب سنگ مشمع کف اتاق واقعا متفاوت است و دارای نیازهای تمیزکاری خاص است. بعد از جارو کردن یا جوشاندن، کاشی مشمع کف اتاق را با محلول تمیز کردن کفپوش مشمع کف اتاق یا کفسابی و آب بشویید. شستشو تمیز و کف خشک. برای محافظت از کف کفسابی سنگسابی مشمع کف اتاق خود، هر 3 تا 6 ماه کف سابی یک کت موم یا موم مایع و کفسابی ساب سنگ را به درخشش بکشید.

کف سابی سنگ سابی

کف سابی کاشی کرک: کفسابی تمیز کردن مراقبت از کاشی چوب پنبه شما نیاز به متفاوت خواهد بود بر اساس پایان بر روی کاشی های خود را. اگر سطح چوب سنگسابی پنبه با پلی اورتان مهر و موم شده (بیشتر کف کفپوش)، آب تمیز و مواد شوینده خفیف یا سرکه سفید، سپس خوب بشویید. اگر چوب پنبه ناتمام یا موم شده باشد، ساب سنگ دستورالعمل های تمیز برای پلی اورتان را دنبال کنید، اما یکبار کاشی خشک یا مایع جامد یا مایع استفاده شود.

نکته کفسابی: ساب سنگ هرگز از کفسابی بخار در هر یک از این نوع کاشی کف سابی استفاده نکنید. آنها طراحی شده اند که به گرمای شدید یا رطوبت بیش از حد برسند.

ساب سنگ

نحوه اجرای اصولی و صحیح کفسابی

کفسابی یا کف سابی مخفی واقعی به یک کاشی عالی سنگسابی کاشی تمیز است. غلظت متخلخل است و گریس و لکه های دیگر را جذب می کند. در اینجا چگونگی ساب سنگ ظاهر شدن ظروف خود را به صورت جدید می بینیم:

کف سابی پر کردن تمیزکننده های تجاری و به جای آن خمیر یک نوشابه سودا و آب را انجام دهید. آن را بر روی لکه قرار دهید، بگذارید آن را به مدت یک شب بشوید، سپس صاف را با یک قلم مو نایلونی صاف کنید سنگسابی (یک قلم فلزی باعث آسیب رسوب می شود). تکرار در صورت لزوم.

منبع: سایت https://khadamatekafsabi.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.