کفسابی

کف سابی - کفسابی

کفسابی

کف سابی - کفسابی

مزایای خدمات کفسابی در ساختمان

کف سازی راهنمایی، ترفندها و ایده ها برای خدمات کفسابی تبدیل منزل شما کشف فرصت های بی حد و حصر طراحی کفپوش با راهنمای کفپوش قبل نهایی ما، شامل مشاوره از برخی از بزرگترین نامها در صنعت. کفپوش توجه عمده در هر خانه است؛ آن را می توانید تن از اتاق تعیین می کنند، تزریق شخصیت و یک نقطه صحبت کردن، در حالی که در همه زمان ها ارائه راحتی زیر پا.
طرح های ابتکاری، که شامل همه چیز از چوب اصلاح شده به فک انداختن وینیل 3D اثر، این معنی است که کف دیگر پس زمینه به یک اتاق فراهم می کند. هم اکنون می توانید نقطه کانونی باشد. ما دست برداشت برخی از طرح های زرق و برق دار ترین و مواد منحصر به فرد موجود در کف که تضمین شده است به فضای داخلی خود را پیچ و تاب و الهام بخش است.  

اصول خدمات کفسابی حرفه ای

توجه داشته باشید سریع بر روی مواد انتخاب کفپوش آمده اند خدمات کفسابی یک راه طولانی از سادگی انتخاب بین فرش و floorboards. در حال حاضر، بسیاری از مواد جذاب و با دوام که به وق عامل اضافه کنید و ارائه راحتی وجود دارد. رزین رزین از یک تداخل شیمیایی بین دو پلیمر که، هنگامی که ترکیب، 'فیوز با بتن ساخته شده، ساخت یک لایه بدون درز. نتیجه یک طبقه بسیار دشوار است که همچنین مقاوم در برابر لغزش است.
وینیل وینیل به سرعت در حال پیشی گرفتن مشمع کف اتاق به عنوان یک انتخاب کفپوش جذاب و عملی وینیل همچنین مقاوم در برابر لغزش و لمس گرمتر فراهم می کند زیر پا از سنگ یا کفپوش کاشی سرامیک اصلاح چوب چوب اصلاح شده خدمات کفسابی یکی از کفسابی داغترین روند کفپوش است آن را متناسب با مختصر گفتگوی همیشه محبوب کاملا. اصلاح کفپوش چوبی می توانید از طیف وسیعی از منابع مانند جعبه قدیمی شراب، طبقه سالن بدنسازی، کفپوش سابق فروشی یا حتی پالت چوبی آمده است. یکی از محبوب ترین انواع کف اصلاح پارکت که اغلب از سالن های ورزشی و یا مدارس می آید.

کاشی سرامیک و ارتباط آن با خدمات کفسابی

کاشی و سرامیک هستند انتخاب کفپوش های کلاسیک، داشتن یک جزء اصلی در طول تاریخ بوده، به خصوص در زمان ویکتوریا زمانی که آنها جرم اول تولید شد. کاشی استفاده می شود به طور عمده در راهرو، حمام و آشپزخانه اما در طراحی داخلی امروز استفاده می شود، چیزی می رود! 1. ایجاد پیوستگی میان فضای خارج شما و فضای داخلی را به اتاق خود را به نظر می رسد بزرگتر اگر شما درب پاسیو و یا درب آکاردئون خدمات کفسابی کفپوش ابزاری در حصول اطمینان از تداوم بین باغ خود را و داخلی خود را است. استفاده از قالب های خارج و تخته های چوبی در داخل و اطمینان از آنها در همان جهت اشاره می کنند. حتی زمانی که درب بسته است، داشتن کف مشابه در پاسیو خود را و اتاق نشیمن خود را کمک خواهد کرد به این معنا از فضای در حال "پیش بینی" از طریق شیشه ای و فضای داخل احساس بسیار بزرگتر است. حتی اگر مواد مختلف مورد استفاده و یا رنگ های مختلف، هم ترازی از تابلوهای کمک خواهد کرد ایجاد یک حس جریان.

خدمات کفسابی

2. کاشی و سرامیک استفاده از آن تقلید چوب اگر شما کف چوب را نمی خواهم اگر شما طبقه چوبی در داخل کشور، خود را می خواهید نیست، کاشی و سرامیک در دسترس است که ارائه نگاه از بک های چوبی، اما در دسترس در رنگ های مختلف برای اضافه کردن یک پاپ از شخصیت به فضای داخلی وجود دارد. محدوده گرافیتی خدمات کفسابی از Topps Tiles یک مثال بزرگ چگونه کاشی و سرامیک هوشمندانه طراحی شده می توان در محل از چوب مورد استفاده برای ایجاد یک پایان فوق مدرن است.

محدوده گرافیتی از Topps کاشی در خدمات کفسابی

شما می توانید الگوهای دیگر از کف و همچنین نگاه دراز از floorboards و مصالح کف سازی مطابقت. کفپوش پارکت در داخل خانه، است که در یک الگوی مربع گذاشته، می توان در خارج از خانه با سنگ پاسیو گذاشته شده در یک الگوی مشابه تکرار شده است. حتی اگر مواد مختلف هستند، طراحی مشابه به اندازه کافی برای ایجاد یک اتصال بین دو فضا خواهد بود.

استفاده از وینیل (و یا حتی چمن!) را به خارج از منزل در استراتژیک، قرار دادن گیاهان در داخل خانه راه آشکار را به خارج از منزل در داخل خانه است، اما شما می توانید این بیشتر با کف پوش خود را بالا ببرد. کفپوش وینیل در داخل خانه، که دارای عناصر خارج از منزل بزرگ می تواند کمک به ایجاد یک جریان بدون خدمات کفسابی درز بین خارج از منزل و در داخل خانه. محدوده چمن از Harvey ماریا به ارمغان می آورد چمن به خانه و طراحی است که در واقع توسط چمن در باغ Kew الهام گرفته، به طوری که مطمئن باشید آن را نمی خواهد هر چمن قدیمی شما در حال معرفی به خانه شما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.